مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 05:552021-12-27سياسي

برگزاری رویداد ملی اخراج در سیستان و بلوچستان


مسئول بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری از برگزاری رویداد ملی اخراج، با محوریت دومین سالگرد شهید بصیر حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در حقیقت خیزشی مردمی در مسیر گرفتن انتقام سید الشهدای محور مقامت، - و تحقق آرمان این شهید والامقام می باشد.

محمد حسین سلطان نژاد در گفت وگو با ایسنا افزود: این رویداد قدمی بسیار کوچک برای ادای دین به شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی هدف از برگزاری این رویداد را ایفای نقش موثر و خودجوش مردمی (به خصوص قشر دانشجو) در مسیر اخراج آمریکا از منطقه عنوان کرد و افزود: این هدف در وهله ی اول نیازمند گفتمان سازی حول مفاسد حضورآمریکا در منطقه و لزوم اخراج آمریکا جهت برقراری ثبات در منطقه و در مرحله ی بعد مطالبه گری و جریان سازی حول این محور می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری گفت: این رویداد با رویکرد پژوهشی-تحلیلی طرح ریزی شده؛ بدین معنا که شرکت کنندگان به وسیله ی پژوهش و تحقیق و با استفاده از قدرت تحلیل و استدلال خود به تکمیل مراحل رویداد خواهند پرداخت.

وی با اشاره با اینکه رویداد در یک محور اصلی و یک بخش ویژه برگزار می شود بیان کرد: محور اصلی رویداد با تکمیل و ارسال کارویژه ی رویداد صورت می پذیرد و بخش ویژه ی آثار رسانه ای رویداد با ارسال آثار گرافیکی تولید شده بر اساس بیانیه نهایی کاربر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد ملی اخراج در سیستان و بلوچستان

برگزاری رویداد ملی اخراج در سیستان و بلوچستان