مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 05:202021-12-27بين الملل

وزیر خارجه فلسطین: به تحرکات بین المللی برای توقف جنایات اسراییل ادامه می دهیم


وزیر خارجه فلسطین تاکید کرد که رهبری فلسطین به تحرکات در سطح بین المللی برای توقف جنایت های رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

- وزیر خارجه فلسطین تاکید کرد که رهبری فلسطین به تحرکات در سطح بین المللی برای توقف جنایت های رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین در گفتگو با رادیو صدای فلسطین گفت: تحرکات رهبری فلسطین قبل از اتخاذ تصمیمات سرنوشت ساز از سوی شورای مرکزی صورت می گیرد که با وجود شانه خالی کردن های اسراییل از اجرای توافق ها امکان عقب نشینی از آن وجود ندارد.

رهبری فلسطین مدت زیادی منتظر نخواهد ماند.

وی گفت: سیاست اسراییل مبتنی بر شهرک سازی و غصب اراضی است و در تمام مناطق از طریق ارتش و شهرک نشینان برای غارت اراضی بیشتر تلاش می کند.

المالکی گفت: رهبری فلسطین پیام هایی را برای تمام کشورهای جهان جهت توقف جنایت های اسراییل و شهرک نشینان قبل از اینکه زمان از دست برود، فرستاده است.

وی از تلاش های دیپلماتیک برای فراهم کردن حمایت مالی از کمیته ویژه حقوق بشر برای تحقیقات درباره جنایت های اسراییل در غزه به رغم مخالفت اسراییل با آن تقدیر کرد.

المالکی به ادامه پیگیری تلاش ها در دیوان کیفری بین المللی اشاره کرد و گفت: از زمان تغییر دادستان این دادگاه همزمان با فشارهای آمریکا برای ممانعت از تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه فلسطین: به تحرکات بین المللی برای توقف جنایات اسراییل ادامه می دهیم

وزیر خارجه فلسطین: به تحرکات بین المللی برای توقف جنایات اسراییل ادامه می دهیم