مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 05:002021-12-27اقتصادي

حمایت از نخست وزیر ژاپن با تدابیر کرونایی او افزایش یافت


حدود دو سوم رای دهندگان ژاپنی از دولت فومیو کیشیدا حمایت می کنند و از تدابیر او برای مقابله با کرونا به ویژه بسته شدن موقت مرز به روی مسافران خارجی استقبال کرده اند.

- حدود دو سوم رای دهندگان ژاپنی از دولت فومیو کیشیدا حمایت می کنند و از تدابیر او برای مقابله با کرونا به ویژه بسته شدن موقت مرز به روی مسافران خارجی استقبال کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اقتصادی نیکیی ژاپن امروز (دوشنبه) گزارش داد، حمایت از کابینه فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن به 65 درصد افزایش یافته که به نسبت نظرسنجی ماه گذشته چهار درصد رشد نشان می دهد.

در این نظرسنجی تازه که از جمعه تا یکشنبه انجام شد، 61 درصد از پرسش شوندگان گام های کیشیدا برای مقابله با کرونا را مثبت ارزیابی کردند و این بالاترین رضایت مردمی از واکنش کرونایی دولت های ژاپن از فوریه 2020 است که روزنامه نیکیی پرسش از رای دهندگان در این رابطه را آغاز کرد.

در بحبوحه ظهور جهانی سویه امیکرون کرونا، فومیو کیشیدا در اواخر نوامبر اعلام کرد که ژاپن ورود خارجی ها را به مدت یک ماه ممنوع می کند.

هفته گذشته او این اقدام را برای تعطیلات سال نو هم تمدید کرد.

کیشیدا در ماه اکتبر روی کار آمد و جای یوشیهیده سوگا را که یک سال نخست وزیر بود و طی آن مدت تعداد مبتلایان به کرونا به شدت افزایش یافت و محبوبیت او سقوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از نخست وزیر ژاپن با تدابیر کرونایی او افزایش یافت

حمایت از نخست وزیر ژاپن با تدابیر کرونایی او افزایش یافت