مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 20:352021-12-26اقتصادي

کشف و ضبط حدود یک میلیون تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در خراسان رضوی


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: طی هشت ماه ابتدایی سال جاری 957 هزار و 812 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در خراسان رضوی ضبط و از این مقدار 431 هزار و 579 کیلوگرم معدوم شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: طی هشت ماه ابتدایی سال جاری 957 هزار و 812 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در خراسان رضوی ضبط و از این مقدار 431 هزار و 579 کیلوگرم معدوم شده است.

محمود قربان زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص فرایند بازرسی از مراکز تهیه، تولید و عرضه فرآورده های خام دامی استان اظهار کرد: طی هشت ماه ابتدایی سال جاری 108 هزار و 597 بازدید از مراکز مذکور در استان صورت گرفته که از این تعداد در 10 هزار و 547 واحد صنفی تخلفات بهداشتی مشاهده شد.

وی افزود: براساس این بازدیدها 2465 فرم تخلف به مراجع قضایی ارجاع و تعداد 27 واحد از مراکز تهیه، تولید و عرضه فرآورده های خام دامی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ شد.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اشاره به نحوه برخورد با متخلفان عنوان کرد: فرد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شده و اگر تعداد تخلف های صورت گرفته توسط واحد وی بیش از حد معمول باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط حدود یک میلیون تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در خراسان رضوی

کشف و ضبط حدود یک میلیون تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در خراسان رضوی