مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 20:202021-12-26سياسي

چه کسی گفته سرسختی تنها راه موفقیت است؟


داک ورث، در سخنرانی تد در سال 2013 از میان شیوه های گوناگون، سرسختی را راهی تازه برای نگاه به معضل قدیمی پیشرفت تحصیلی در مدرسه معرفی می کند: «چیزی که در حوزه آموزش سنجیدنش را خوب آموخته ایم، - داک ورث، در سخنرانی تد در سال 2013 از میان شیوه های گوناگون، سرسختی را راهی تازه برای نگاه به معضل قدیمی پیشرفت تحصیلی در مدرسه معرفی می کند: چیزی که در حوزه آموزش سنجیدنش را خوب آموخته ایم، آی کیو است، اما اگر عملکرد خوب در مدرسه و زندگی به چیزی بسیار فراتر از توانایی یادگیری سریع و آسان بستگی داشته باشد چه؟ اگر به روانشناسی علاقه مند باشید، احتمالاً نام آنجلا دارک ورث برایتان آشناست؛ دارک ورث در سال 2015 کتابی نوشت با عنوان سرسختی: قدرت اشتیاق و پشتکار ، کتابی بسیار پرفروش که هم او را به شهرت رساند و هم ایده هایش را رواج داد.

روزنامه جوان در ادامه نوشت: اصل حرف دارک ورث ساده بود و حتی بدیهی به نظر می رسید: رمز موفقیت سرسختی است.

باید بتوانید برای مدتی طولانی روی موضوعی تمرکز کنید و بی خیال نشوید، اما وقتی پای پژوهش های دقیق به میان بیاید، این ایده پرطرفدار چیز چندانی برای گفتن ندارد.

ایده سرسختی از کجا پیدا شد؟ تصوری وجود دارد مبنی بر اینکه تقویت سرسختی دانش آموزان - یعنی تشویق آن ها به مبارزه قاطعانه با مشکلات پیش رو، به جای تسلیم شدن- ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی گفته سرسختی تنها راه موفقیت است؟

چه کسی گفته سرسختی تنها راه موفقیت است؟