مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 19:452021-12-26بين الملل

145 نهاد فلسطینی خواستار تامین حفاظت بین المللی در برابر حملات صهیونیست ها شدند


145 نهاد مدنی فلسطین به دنبال تشدید حملات شهرک نشینان و ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق کرانه باختری در بیانیه ای از سازمان ملل خواستند ضمن تامین حفاظت بین المللی از آنها جبهه بین المللی برای پایان اشغالگری تشکیل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، 145 سازمان مدنی فلسطینی روز یکشنبه از سازمان ملل خواستند  از غیرنظامیان فلسطینی در برابر حملات  شهرک نشینان صهیونیست محافظت بین المللی به عمل آورد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالقدس العربی، چند روزی است که شهرک نشینان صهیونیست  به خانه های فلسطینی ها در شمال کرانه باختری اشغالی حمله می کنند و با به راه انداختن راهپیمایی هایی خواستار بازگشت به شهرک واقع در اراضی روستاهای برقه و سیله الزهر در نابلس هستند که از سال 2005 تخلیه شده است.

شبکه سازمان های غیردولتی فلسطین طی بیانیه ای خواستار اقدام فوری برای تأمین حفاظت بین المللی از مردم فلسطین در سایه تشدید حملات شهرک نشینان به ویژه در شمال کرانه باختری شد.

این شبکه، حملات صهیونیست ها را افسارگسیختگی نژادپرستانه و در قالب یک جنگ آشکار و سیستماتیک توصیف کرد و گفت:  این حملات به شکل فردی یا مجزا از یک طرح و نقشه مداوم برای حملات و پاکسازی قومی نیست بلکه شامل قدس و دیگر سرزمین های فلسطینی نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

145 نهاد فلسطینی خواستار تامین حفاظت بین المللی در برابر حملات صهیونیست ها شدند

145 نهاد فلسطینی خواستار تامین حفاظت بین المللی در برابر حملات صهیونیست ها شدند