مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 17:102021-12-26اجتماعي

آموزش های امداد همگانی در دستور کار قرار دارد


دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در لحظات ابتدای زلزله توان امدادی مردم بسیار با اهمیت است گفت: ارائه آموزش های همگانی به مردم اهمیت بسیار بالایی دارد.

- ، محمدحسن قوسیان مقدم عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح خانه هلال روستای امیرآباد شهرستان بم با اشاره به سیاست جمعیت و همچنین ضرورت گسترش خانه های هلال روستایی گفت: تاکنون بیش از 6 هزار خانه هلال در مناطق مختلف کشور راه اندازی و فعال شده است.

وی با اشاره به تجربیات زلزله بم و سایر زلزله ها که در کشور تاکنون رخ داده افزود: راه اندازی خانه های هلال در مناطق روستایی نخستین گام در اجرای تاب آوری خانواده ها در مخاطرات است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر جانباختگان زلزله سال 82 بم خاطرنشان کرد: همه افرادی که زلزله را درک کرده اند خوب می دانند که در اولین ساعات وقوع پس از زلزله تنها خودشان می توانند به یاری یکدیگر بشتابند.

قوسیان مقدم با اشاره به اینکه فراگیری آموزش های همگانی بسیار حائز اهمیت است اظهار کرد: وقتی ظرفیتی از طریق خانه هلال در روستاها ایجاد می شود، گام نخست ارائه آموزش های همگانی است.

وی با اشاره به وقوع زمین لرزه 6.

4 ریشتری اخیر در منطقه فین هرمزگان افزود: 130 روستا در این منطقه دچار حادثه شد که از طریق خانه های هلال ارزیابی منطقه انجام شد و به سرعت به میزان خسارت ها دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های امداد همگانی در دستور کار قرار دارد

آموزش های امداد همگانی در دستور کار قرار دارد