مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 17:052021-12-26سياسي

مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در شناط برگزار می شود


مراسم سالگرد سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید طارمی با سخنرانی سرلشگر ایزدی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید طارمی مراسمی با سخنرانی سرلشگر ایزدی در مسجد صاحب الزمان شناط  و با مشارکت شورا و شهرداری ابهر برگزار می شود.

حجت الاسلام سید یونس شبیری، امام جمعه موقت صایین قلعه با تقدیر از تلاش های شورا و شهرداری در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهر و با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم از عنایات پروردگار متعال و ائمه اطهار است، اظهار داشت: همین که شورا مرجعی برای مردم و محلی برای رسیدگی به مشکلات آنهاست این امر نیز از نشانه های بزرگ توفیق برای شماست و همین که بتوانید در حد امکانات و توان خود برای رفع نیازهای مردم گام بردارید مردم قدردان زحمات شما خواهند بود .

امام جمعه موقت صایین قلعه با بیان اینکه با وجود وجود تحریم ها و فشارهای خارجی کارشکنی هایی نیز از داخل توسط برخی عناصر برای وارونه جلوه دادن تلاش مسؤولین صورت می گیرد، اما یقین بدانید مردم ما از این آزمون هم موفق بیرون خواهند آمد.

شبیری با اشاره به جایگاه و مقام والای شهیدان به ویژه سردار سلیمانی افزود: به منظور تجلیل از مقام شامخ این شهید بزرگوار در نظر داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در شناط برگزار می شود

مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در شناط برگزار می شود