مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 17:002021-12-26سياسي

العامری: سردار سلیمانی بر گردن ما حق دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح امروز یکشنبه از آحاد ملت عراق خواست در راهپیمایی باشکوهی که شنبه آینده به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برپا می شود، - رییس ائتلاف الفتح عراق آحاد مردم این کشور را برای حضور در تجمع بزرگ شنبه آینده و گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح امروز یکشنبه از آحاد ملت عراق خواست در راهپیمایی باشکوهی که شنبه آینده به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برپا می شود، شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز، العامری در پیامی ویدئویی گفت: شنبه آینده بزرگداشت سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی است و به این مناسبت بزرگترین تظاهرات برگزار خواهد شد و امیدوارم مردم ما یکصدا و دست در دست یکدیگر برای شرکت در این مراسم قیام کنند.

این شخصیت عراقی تصریح کرد: سلیمانی و المهندس این دین را بر گردن ما دارند که با همه قدرت مراسم سالروز شهادت آن ها را گرامی بداریم و در آن شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی مستلزم موضع یکپارچه برای حضور در مراسم سالروز شهادت است، گفت: ما به همه مردانمان و شیوخ عشایر و چهره سرشناس از نخبگان و اتحادیه ها می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العامری: سردار سلیمانی بر گردن ما حق دارد

العامری: سردار سلیمانی بر گردن ما حق دارد