مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 16:352021-12-26سياسي

استخدام بی رویه جزو اهداف شهرداری ها نبوده است


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، گفت: فلسفه و هدف ایجاد شهرداری ها، استخدام بی رویه و فامیلی نبوده بلکه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بوده است.

- قدرت الله فلاح نژاد، در آیین معارفه شهردار فیروزآباد، با بیان اینکه شهرداری جایگاه بسیار مهمی نزد مردم دارد، اظهار کرد: شهرداری ها باید بر مدار قانون حرکت کرده، انضباط مالی داشته و ساماندهی نیروهای انسانی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با تأکید بر استخدامی در شهرداری های لرستان بر مبنای قانون، افزود: شهرداری ها باید به اندازه حوزه اختیارات خود درآمدزایی داشته باشند در حالی که اینگونه نبوده و کم کاری شده است.

فلاح نژاد عنوان کرد: شهرداری فیروزآباد 31 نفر کارمند حقوق بگیر دارد که ماهیانه حدود 220 میلیون تومان صرف پرداخت حقوق آنان می شود در حالی که ماهیانه حدود 40 میلیون تومان درآمدزایی دارد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان با بیان این که دولت جدید با قاطعیت بیشتری در مقابل استخدام های بی رویه و تخلفات خواهد ایستاد، ادامه داد: بودجه مصوب شهرداری فیروزآباد در سال 99 حدود سه میلیارد تومان بوده در حالی که سالانه حدود همین مبلغ صرف پرداخت حقوق کارکنان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام بی رویه جزو اهداف شهرداری ها نبوده است

استخدام بی رویه جزو اهداف شهرداری ها نبوده است