مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 14:552021-12-26سياسي

بازدید رییس مجلس از غرفه دستاوردهای جهاددانشگاهی بوشهر


رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از «نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400» از غرفه جهاددانشگاهی استان بوشهر بازدید کرد.

- ایسنا/بوشهر رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 از غرفه جهاددانشگاهی استان بوشهر بازدید کرد.

جهاددانشگاهی استان بوشهر با ارائه دو طرح فناورانه ملی دانش فنی تولید بچه ماهی سی باس و تولید غذای آبزیان از جمله جلبک، روتیفر و آرتیمیا در بخش آبزیان و حوزه آموزش و مشاغل خانگی و حوزه نفت و گاز در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 حضور دارد.

در حاشیه این نمایشگاه، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی و دکتر بابک نگهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از غرفه جهاددانشگاهی واحد استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی بازدید کردند.

نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 از یکشنبه 5 دی در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت وگو در تهران کار خود را آغاز کرده و تا نهم دی ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه با هدف معرفی مهمترین دستاوردهای جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش و کارآفرینی، تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان با شعار باور توان ملی، مدیریت جهادی و نوآوری دایر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس مجلس از غرفه دستاوردهای جهاددانشگاهی بوشهر

بازدید رییس مجلس از غرفه دستاوردهای جهاددانشگاهی بوشهر