مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 14:552021-12-26سياسي

انتقاد شدید از بسته شدن خیابان صیقلان به دستور شهردار رشت


رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با انتقاد از بسته شدن خیابان صیقلان رشت به دستور شهردار این شهر گفت: شهردار رشت بی اعتنا به تمامی تذکرات اعضای شورا قصد دارد امشب ساعت یازده شب نسبت به بستن این خیابان در قالب اجرای یک طرح ترافیکی اشتباه اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مسعود عباس نژاد عصر امروز در شانزدهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت در ساختمان جلسات شورا اظهار کرد: متاسفانه با تمامی تذکراتی که بنده و رییس شورا پیرامون طرحی با هدف بستن خیابان صیقلان به شهردار رشت داده ایم امروز متوجه شده ام که به دستور شهردار رشت امشب راس ساعت یازده این خیابان بسته می شود.

وی با انتقاد از بی توجهی شهردار رشت نسبت به تذکراتی اعضای شورا افزود: گویا از نظر شهردار رشت، اعضای شورا به عنوان منتخبین مردم این شهر هیچ جایگاهی ندارند و بنده امروز به صورت غیررسمی از این اقدام شهردار مطلع شده ام.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به اینکه شهردار رشت از اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا در جلسات ترافیک دعوت نمی کند، بیان کرد: چنانچه پس از بسته شدن خیابان صیقلان اعتراضی از سوی شهروندان رقم بخورد مقصر اصلی شهردار رشت است و باید پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید از بسته شدن خیابان صیقلان به دستور شهردار رشت

انتقاد شدید از بسته شدن خیابان صیقلان به دستور شهردار رشت