مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 14:102021-12-26اقتصادي

توسعه همکاری های مشترک منطقه ای، بهترین راه شکست تحریم های ظالمانه است


استاندار آذربایجان شرقی توسعه مناسبات و همکاری های مشترک کشورهای منطقه را بهترین راهکار برای شکستن تحریم های ظالمانه عنوان کرد و گفت: هیچ مانعی برای توسعه روابط اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در دیدار با سفیر بلاروس در تهران، با اشاره به پیشینه روابط استان آذربایجان شرقی و استان ماگیلیوف بلاروس، اظهار داشت: امیدواریم فصل نوینی از این روابط آغاز شده و بهتر از قبل ادامه یابد.

 وی با اشاره به ظرفیت های آذربایجان شرقی در بخش های مختلف، از سفیر بلاروس خواست تا زمینه حضور هیأت های اقتصادی و تجاری این کشور برای بازدید از ظرفیت های صنعتی و تولیدی استان را مهیا کند.

  خرّم با بیان اینکه روابط دو طرف در همه زمینه ها باید گسترش یابد، گفت: هیچ مانعی برای توسعه روابط وجود ندارد و باید بدون معطلی، ظرفیت های مشترک همکاری را فعال کنیم.

  استاندار آذربایجان شرقی، گردشگری و اتصال به حوزه اوراسیا را از زمینه های مناسب برای همکاری مشترک ذکر کرد و گفت: اراده جدی دو کشور برای توسعه روابط باید برای تجار و فعالان بخش خصوصی ملموس و قابل مشاهده بوده و به عنوان الگویی در سطح منطقه معرفی شود.

  وی خاطرنشان کرد: قدم اول در این زمینه، برگزاری نمایشگاه های مشترک برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی هاست و برداشت ما این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های مشترک منطقه ای، بهترین راه شکست تحریم های ظالمانه است

توسعه همکاری های مشترک منطقه ای، بهترین راه شکست تحریم های ظالمانه است