مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 14:052021-12-26سياسي

نگرانی کسب وکارها از ایرادهای حقوقی در طرح صیانت


کمیته ی سنا در بیانیه ای دباره طرح صیانت اعلام کرد: ایرادهای حقوقی قابل توجه در نقض اصول متعدد قانون اساسی، تاکید بر مهاجرت نخبگان و وجود نگاه تهدیدآمیز به فضای مجازی که در نامه ی رییس مرکز پژوهش ها خطاب به رییس کمیسیون مشترک طرح به آن اشاره شده است، - از مهمترین نگرانی های عمومی و به حق در ماه های اخیر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی هفته گذشته در نامه ای به رییس کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی ، ضمن بر شمردن اشکالات عدیده متن طرح خواستار تخصیص زمان بیشتر برای اصلاح آن شد.

در این نامه ذکر شده بود که این طرح مغایر با قانون اساسی است و تبعات مختلفی همچون مهاجرت را به دنبال خواهد داشت.

در این راستا و پس از اعلام نظر مرکز پژوهش های مجلس در مورد طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی ، نشست مشترک سازمان نظام صنفی رایانه ای، سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه ی صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران به فوریت در کمیته ی سنا برگزار شد و این کمیته ضمن رصد دقیق اتفاق های رخ داده در ارتباط با این موضوع بیانیه ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: کمیته ی سنا (سندیکای صنعت مخابرات ایران، سازمان نظام صنفی رایانه ای و اتحادیه ی صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران) تشکر و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کسب وکارها از ایرادهای حقوقی در طرح صیانت

نگرانی کسب وکارها از ایرادهای حقوقی در طرح صیانت