مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:102021-12-26اقتصادي

ضرورت تامین منابع مالی طرح احداث تاسیسات فاضلاب شهر درجزین


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به لزوم بهره گیری از همه منابع آبی بر ضرورت تامین منابع مالی طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر درجزین از سوی آبفا استان تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به لزوم بهره گیری از همه منابع آبی بر ضرورت تامین منابع مالی طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر درجزین از سوی آبفا استان تاکید کرد.

حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان 5 دی 1400 در جلسه کارگروه استانی کمیسیون ماده 23 به منظور بررسی و صدور مجوز پروژه ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر درجزین، گفت: ضرورت دارد تا جذب اعتبار ملی از محل در نظر گرفته شده برای اجرای این چنین طرح هایی در سطح کشور، در دستور کار و اولویت اصلی آبفا استان قرار داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ادامه داد:آب و فاضلاب استان باید در خصوص طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر درجزین اقدامات لازم را برای تعیین ساز و کار مالی و تامین اعتبار در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: امروز و در شرایط کم آبی و خشکسالی که در کشور و استان وجود دارد، باز تولید آب از پسآب شهرها کم کم جایگاه اصلی خود را در بحث مدیریت امور شهری پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین منابع مالی طرح احداث تاسیسات فاضلاب شهر درجزین

ضرورت تامین منابع مالی طرح احداث تاسیسات فاضلاب شهر درجزین