مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 12:552021-12-26فناوري

رگولاتور ارتباطات: اقدامات ایرانسل در راه اندازی 5G خلاقانه است


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، صبح یکشنبه، 5 دی، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 بازدید کرد.

- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، صبح یکشنبه، 5 دی، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دکتر صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) همراه با معاونان این سازمان، با همراهی دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، ضمن بازدید از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400، با آخرین اقدامات ایرانسل در حوزه تحول دیجیتال و توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات، آشنا شد.

در این بازدید، رگولاتور ارتباطات از اقدامات ایرانسل در زمینه توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات و تحول دیجیتال، به خصوص فعالیت های خلاقانه ایرانسل در حوزه توسعه شبکه نسل پنجم تلفن همراه، تقدیر کرد.

وی همچنین در جریان بازدید از خدمت ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان که برای اولین بار در ایران ارائه می شود، یک تماس تصویری زنده با این بخش در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل برقرار و بر توجه هر چه بیشتر به اقشار توان یاب تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگولاتور ارتباطات: اقدامات ایرانسل در راه اندازی 5G خلاقانه است

رگولاتور ارتباطات: اقدامات ایرانسل در راه اندازی 5G خلاقانه است