مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 12:552021-12-26سياسي

انتقاد اورژانس تهران از عدم جانمایی برای پایگاهها در سطح شهر


رییس اورژانس تهران از انجام روزانه 2500 عملیات توسط نیروهای اورژانس تهران خبر داد.

- رییس اورژانس تهران از انجام روزانه 2500 عملیات توسط نیروهای اورژانس تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صالح طبری در نشست هم اندیشی روز ایمنی در برابر زلزله که ظهر امروز در بوستان ولایت برگزار شد، گفت: امروز فقط سالروز زلزله بم نیست؛ بلکه سالروز عملیات کربلای 4 و یادواره شهدای غواص هم هست که یاد این عزیزان را هم گرامی می داریم.

وی با بیان این که روزانه تقریبا 8000 تماس با اورژانس تهران برقرار می شود، گفت: اورژانس روزانه حدود 2500 عملیات انجام داده و نزدیک به یکهزار مورد اعزام به بیمارستان دارد.

به گفته وی، 225 پایگاه آمبولانس و 140 پایگاه موتور آمبولانس در تهران فعالند که هر کدام به طور متوسط 15 عملیات انجام می دهد که با توجه به حجم ترافیک و گستردگی شهر تهران عملیات آمار بزرگی است.

صالح طبری با اشاره به زمین لرزه بم خاطرنشان کرد: شهر بم هنوز با گذشت 18 سال از وقوع زلزله بلند نشده است و شهر و ساکنان آن از این حادثه همچنان رنج می برند در واقع تمام این شهر متاثر از زلزله است این نشان می دهد که علاج زلزله را باید قبل از وقوع کرد.

وی افزود: اگر در همین تهران حادثه ای رخ دهد خیلی کار سختی در پیش داریم چرا که هم در حوزه اسکان هم در حوزه درمان و هم در حوزه های دیگر مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اورژانس تهران از عدم جانمایی برای پایگاهها در سطح شهر

انتقاد اورژانس تهران از عدم جانمایی برای پایگاهها در سطح شهر