مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 12:352021-12-26سياسي

ازسرگیری پرواز کرمان-نجف


وی به فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره و بیان کرد: در این ایام برای اسکان و ارائه خدمات به زائران کشور عراق که با پرواز مذکور به کرمان سفر می کنند، - تدابیر لازم اتخاذ شده است.

پرواز کرمان-نجف پس از 2 سال وقفه از سر گرفته شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از راه اندازی مجدد پرواز کرمان نجف از امروز یکشنبه خبر داد؛ این پروازها به علت شیوع کرونا طی 2 سال اخیر دچار وقفه شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، فریدون فعالی افزود: پرواز کرمان - نجف و برعکس در روزهای یکشنبه هر هفته توسط دفتر خدمات مسافرتی جنوب شرق کرمان انجام می شود و این پرواز گنجایش جابه جایی 160 مسافر را دارد.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی دوباره این پرواز به ورود گردشگران سلامت کمک شایانی می کند تصریح کرد: با توجه به اینکه کرمان، شهری با ظرفیت های گردشگری سلامت است می تواند نیازمندی های گردشگران عراقی را در این زمینه برآورده کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تصریح کرد: در استان فضای فیزیکی بستری و دپارتمان سلامت برای گردشگران فراهم است و برای گردشگران عراقی امکانات لازم پزشکی همچون دستگاه های آنژیوگرافی، سی تی اسکن، اتاق های عمل جراحی قلب باز، بخش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسرگیری پرواز کرمان-نجف

ازسرگیری پرواز کرمان-نجف