مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 12:152021-12-26اجتماعي

خط کشی 475 کلیومتر از محورهای شریانی سمنان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از خط کشی 475 کلیومتر محورهای شریانی و خط کشی 20 کیلومتر از محور سمنان به فیروزکوه در 8 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

- محمدرضا عرب احمدی با بیان اینکه یکی از بهترین روشها در جهت هدایت کاربران جاده ای در مسیرهای شریانی اجرای خط کشی است اظهار کرد: خط کشی راه ها ضمن این که از ضروری ترین نوع علائم ایمنی است از عوامل اصلی منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به مترددین جاده ای است؛ لذا این خطوط، از مهمترین عوامل برای ایمنی جاده ها محسوب می شود.

وی افزود: این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها ، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این استان در دستور کار خود دارد.

وی گفت: به منظور تامین ایمنی راه های استان بیش از 475کیلومتر محورهای شریانی در هشت ماهه ابتدایی سال خط کشی شده است و خط کشی حدود 480 کلیومتر از این محورها نیز در دست اجرا است.

عرب احمدی با اشاره به محورهای مهمی که خط کشی در آن ها صورت گرفته از تخصیص اعتبار 58 میلیارد ریالی به این طرح خبر داد و افزود: احیای خط کشی درمحورهای مواصلاتی استان با اولویت محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی 475 کلیومتر از محورهای شریانی سمنان

خط کشی 475 کلیومتر از محورهای شریانی سمنان