مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 12:052021-12-26اقتصادي

قانون صیانت از خانواده در همدان اجرا می شود


استاندار همدان با بیان اینکه آمار ازدواج و فرزندآوری در استان از میانگین کشوری بالاست اما این میزان نیز برای ما مطلوب نیست گفت: قانون صیانت از خانواده به تازگی تصویب شده و به زودی اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه آمار ازدواج و فرزندآوری در استان همدان از میانگین کشوری بیشتر است اما این میزان برای ما مطلوب نیست اظهار کرد: هر چه پیش رو می رویم جمعیت پیرتر می شود و جمعیت به جای افزایش، کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه در حوزه خانواده باید به سمت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حرکت کنیم اضافه کرد: کم توجهی و بی توجهی به موضوع خانواده و فرزندآوری، موجب فاصله گرفتن از فرهنگ ایرانی اسلامی شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای خانواده و فرزندآوری بسیار ارزشمند است و باید متناسب با آن در استان همدان برنامه ریزی شود گفت: قانون صیانت از خانواده به تازگی تصویب شده و به زودی اجرایی می شود.

وی با تأکید بر اینکه در فرهنگ دینی و ایرانی ما، کانون گرم خانواده مورد توجه بوده که امروز کمی از آن فاصله گرفته ایم بیان کرد: همه مشکلات حوزه ازدواج، خانواده و فرزندآوری مربوط به مسائل اقتصادی نیست و آمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون صیانت از خانواده در همدان اجرا می شود

قانون صیانت از خانواده در همدان اجرا می شود