مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 12:002021-12-26اقتصادي

3500 ساختمان تهران نیاز به اقدام فوری برای ایمنی دارد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به نیاز فوری برای ایمنی 3500 ساختمان در تهران گفت : قانون مربوط به ارتقاء ایمنی ساختمان ها باید تغییر کند و جامعیت داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در جلسه هم اندیشی روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی اظهار داشت: تهران دارای دو هزار برج و ساختمان مرتفع است و اگر اقدامات پیشگیرانه به لحاظ ایمنی این ساختمان ها مورد توجه قرار نمی گرفت روزانه شاهد چندین حریق سخت در تهران بودیم.

وی با اشاره به اینکه البته در این برج ها هنوز جهت ایمنی کامل جای کار وجود دارد، گفت: از طرفی 3500 ساختمان پایتخت نیاز به اقدام فوری به لحاظ ایمنی و پیشگیری از حریق دارد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: این مسأله تنها وظیفه یک یا دو دستگاه نیست و در زمینه ایمنی باید کارهای بسیاری صورت گیرد.

داوری با اشاره به اینکه قوانین مربوط به ایمنی باید جامع باشد گفت: برای مسأله پیشگیری از حریق بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها وجود دارد که 65 سال پیش برای تهران نوشته شده در حالی که نوع ساختمان ها نسبت به آن زمان تغییر کرده است.

وی گفت: سال هاست اعلام کرده ایم این قانون باید تغییر کند به نظرم یک مطالبه عمومی باید صورت گیرد و دستگاه های مختلف با یکدیگر در جهت ایمنی هر چه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 ساختمان تهران نیاز به اقدام فوری برای ایمنی دارد

3500 ساختمان تهران نیاز به اقدام فوری برای ایمنی دارد