مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:552021-12-26فرهنگي

یک عدد «امپراطور جهنم» برای «قاتل و وحشی» مورد نیاز است


این روزها «قاتل و وحشی» فقط یک فیلم نیست، بلکه بهانه ای است برای عمل به قانون و پایبندی به آیین نامه ها، بخصوص وقتی مثال های نقضی از جنس «امپراطور جهنم» در مقابلش وجود داشته باشد.

- این روزها قاتل و وحشی فقط یک فیلم نیست، بلکه بهانه ای است برای عمل به قانون و پایبندی به آیین نامه ها، بخصوص وقتی مثال های نقضی از جنس امپراطور جهنم در مقابلش وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین ساخته حمید نعمت الله با نام قاتل و وحشی فیلمی است که سال 1399 شورای پروانه نمایش در وزارت ارشاد دولت دوازدهم آن را به خاطر شرکت در جشنواره فجر بررسی کرد، ولی مجوزی به آن نداد، چون سکانس هایی از آن را بدون اصلاح، قابل نمایش نمی دانست.

این فیلم امسال برای سومین بار پیاپی متقاضی حضور در جشنواره شد و در حالی که سازندگانش تاکید دارند فیلم توسط هیات های انتخاب دو جشنواره قبلی بازبینی نشده و مراحل فنی و تولیدش نیز یک ماه قبل تمام شده، بنا بر همین دو مورد، از چهلمین دوره این رویداد کنار گذاشته شده است.

مسئولان جشنواره امسال با انتشار صورتجلسه ای به نام بازبینی بر این باورند که فیلم قبلا بازبینی شده پس طبق آیین نامه، فرصت حضور در جشنواره امسال را نمی یابد؛ این در حالی است که اعضای هیات انتخاب دوره سی وپنجم جشنواره فجر همچون همایون اسعدیان و رضا درستکار تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک عدد «امپراطور جهنم» برای «قاتل و وحشی» مورد نیاز است

یک عدد «امپراطور جهنم» برای «قاتل و وحشی» مورد نیاز است