مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:502021-12-26سياسي

راه اندازی گفتمانی با عنوان «نقش محوری مادر» در قزوین


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برای فاطمیه این دهه شعار «ذکر یا فاطمه سربند و سلیمانی هاست» انتخاب شده است؛ حوزه گفتمانی ما در این دهه معطوف به حوزه بصیرتی خواهد بود و البته گفتمان ویژه ای با عنوان «نقش محوری مادر» را کلید خواهیم زد چراکه مادران .

- ایسنا/قزوین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برای فاطمیه این دهه شعار ذکر یا فاطمه سربند و سلیمانی هاست انتخاب شده است؛ حوزه گفتمانی ما در این دهه معطوف به حوزه بصیرتی خواهد بود و البته گفتمان ویژه ای با عنوان نقش محوری مادر را کلید خواهیم زد چراکه مادران نقش بسزایی در برنامه جمعیتی خواهند داشت.

حجت الاسلام محمدجواد زهرایی، در نشست ستاد مردمی مکتب سلیمانی که ظهر امروز یکشنبه 5 دی در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی روز بصیرت، 12دی سالروز علامه مصباح، 13 دی سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، 16 دی شهادت حضرت زهرا(س) و 19 دی سالروز قیام مردم قم است و رهبری تأکید داشتند که برنامه های این دهه به صورت مردمی برگزار شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری اخیراً توصیه داشتند مراسمات و بزرگداشت ها مردمی پیش رود که این امر به 2 صورت حاکمیتی و جریان مردمی ممکن خواهد بود و اگر به این مسئله توجه نکنیم دچار خطای جدی و راهبردی خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گفتمانی با عنوان «نقش محوری مادر» در قزوین

راه اندازی گفتمانی با عنوان «نقش محوری مادر» در قزوین