مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:252021-12-26اجتماعي

اجرای عملیات خط کشی 475 کیلومتر از محورهای شریانی سمنان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اجرای عملیات خط کشی 475 کیلومتر از محورهای شریانی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا عرب احمدی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خط کشی راه ها ضمن اینکه از ضروری ترین نوع علائم ایمنی است، از عوامل اصلی منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به مترددین جاده ای و مهم ترین عوامل برای ایمنی جاده ها محسوب می شود.

وی افزود: این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در محورهای استان سمنان در دستور کار خود دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: به منظور تأمین ایمنی راه های استان بیش از 475 کیلومتر محورهای شریانی در هشت ماه ابتدایی امسال خط کشی شده و حدود 480 کیلومتر از این محورها در دست اقدام است.

عرب احمدی به محورهای مهمی که خط کشی در آن ها صورت گرفته اشاره کرد و افزود: احیای خط کشی در محورهای مواصلاتی استان سمنان با اولویت محورهای شریانی در دستور کار این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات خط کشی 475 کیلومتر از محورهای شریانی سمنان

اجرای عملیات خط کشی 475 کیلومتر از محورهای شریانی سمنان