مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:102021-12-26سياسي

شناسایی جوانان با استعداد با برگزاری کارگاه های نمایشنامه نویسی


با برگزاری کارگاه های نمایشنامه نویسی و بازیگری «پویش سلیمانی» در این استان، جوانان با استعدادی در عرصه نمایش شناسایی شد.

- خرم آباد- مدیرکل حوزه هنری لرستان گفت: با برگزاری کارگاه های نمایشنامه نویسی و بازیگری پویش سلیمانی در این استان، جوانان با استعدادی در عرصه نمایش شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سامان سپهوند در آیین آغاز به کار کارگاه نمایش نامه نویسی و بازیگری از ایده تا اجرا با عنوان پویش سلیمانی گفت: هدف از برنامه ریزی و اجرای این برنامه گسترش فعالیت های فرهنگی هنری در همه نقاط مختلف استان است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کارگاه تاکنون در سه شهرستان الیگودرز، دورود و بروجرد بازخورد خوبی داشته و با استقبال مناسبی مواجه بوده است، افزود: این میزان شوق و استقبال و علاقمندی هنرمندان در شهرستان های مختلف ضرورت برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب جهت اجرای برنامه های مختلف را به عنوان یک نیاز و ضرورت نشان می دهد.

مدیرکل حوزه هنری لرستان تصریح کرد: برگزاری پویش سلیمانی در قالب کارگاه های نمایش نامه نویسی و بازیگری باعث شد جوانان علاقمند، پر انرژی و با استعدادی به عرصه نمایش معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی جوانان با استعداد با برگزاری کارگاه های نمایشنامه نویسی

شناسایی جوانان با استعداد با برگزاری کارگاه های نمایشنامه نویسی