مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:052021-12-26اقتصادي

احداث فاضلاب شهر درجزین/ مسئولان محلی اعتبارات را جذب کنند


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تاکید بر احداث فاضلاب شهر درجزین، گفت: در شرایط کم آبی و خشکسالی استفاده از پساب در دستور کار استانداری قرار دارد.

- ، محمد حمیدی ظهر یکشنبه در نشست بررسی و صدور مجوز پروژه ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر درجزین به میزبانی استانداری با بیان اینکه احداث این طرح ضرورت دارد، تاکید کرد: آب و فاضلاب استان باید در خصوص طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر درجزین اقدامات لازم را برای تعیین ساز و کار مالی و تأمین اعتبار در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: ضرورت دارد تا جذب اعتبار ملی از محل در نظر گرفته شده برای اجرای این چنین طرح هایی در سطح کشور، در دستور کار و اولویت اصلی آبفا استان قرار داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بیان کرد: امروز و در شرایط کم آبی و خشکسالی که در کشور و استان وجود دارد، باز تولید آب از پساب شهرها کم کم جایگاه اصلی خود را در بحث مدیریت امور شهری پیدا کرده است.

حمیدی با بیان اینکه وزارت نیرو به منظور توجه جدی به بحث بازتولید آب از پساب شهرها، نیاز است تا اعتبار مناسب و قابل توجهی را برای شروع پروژه ها در شهرهای هدف گذاری شده در نظر بگیرد، ابراز کرد: مسئولان محلی برای تخصیص اعتبارات تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث فاضلاب شهر درجزین/ مسئولان محلی اعتبارات را جذب کنند

احداث فاضلاب شهر درجزین/ مسئولان محلی اعتبارات را جذب کنند