مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:252021-12-26سياسي

امام جمعه اصفهان با خانواده شهدای ارامنه دیدار کرد


به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(عع) و آغاز سال جدید میلادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به منظور تبریک سال نو میلادی در منزل شهید «هراچ هاکوپیان» و آزاده و جانباز سرافراز «اَنوش آوان طورسیان» حضور پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال جدید میلادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به منظور تبریک سال نو میلادی در منزل شهید هراچ هاکوپیان و آزاده و جانباز سرافراز اَنوش آوان طورسیان حضور یافت.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در این دیدارها ضمن تبریک ایام میلاد حضرت عیسی بن مریم(ع) و آغاز سال جدید میلادی به در کنار برادران مسلمان در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگیدند و شهید، جانباز و آزاده تقدیم میهن اسلامی کردند.

وی در این مراسم از رشادت و ایثار شهدای ارامنه در دفاع مقدس  تقدیر کرد.

در ادامه این دیدارها که رییس کل دادگستری استان اصفهان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند با حضور در منزل آزاده و جانباز اَنوش آوان طورسیان ضمن تبریک سال نو میلادی و دل جویی، مسائل وی پیگیری شد.

لازم به ذکر است شهید والامقام هراچ هاکوپیان ، از شهدای عملیات کربلای 9 بود که در سال 1366 به شهادت رسید، در سال1391 پیکر وی تفحص شد و به عنوان شهید گمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان با خانواده شهدای ارامنه دیدار کرد

امام جمعه اصفهان با خانواده شهدای ارامنه دیدار کرد