مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:252021-12-26پزشكي

مشکلات کشتارگاه دام اردستان سلامت شهروندان را تهدید می کند


مدیرکل دامپزشکی و روسای مختلف دامپزشکی اردستان به صورت مکرر وضعیت کشتارگاه دام اردستان را نامطلوب دانستند و نسبت به موضوع بهداشتی آن تأکید کردند که تهدید علیه بهداشت عمومی است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل دامپزشکی و روسای مختلف دامپزشکی اردستان به صورت مکرر وضعیت کشتارگاه دام اردستان را نامطلوب دانستند و نسبت به موضوع بهداشتی آن تأکید کردند که تهدید علیه بهداشت عمومی است.

سلامت عمومی یکی از مهم ترین ارکان جامعه بوده و کشتارگاه دام به عنوان یکی از زیرساخت های تأمین سلامت همواره مورد توجه عامه مردم و خانواده هاست.

ماجرای کمبودها و نواقص کشتارگاه شهرستان اردستان، همچنان ادامه دارد، کشتارگاهی که با چالش ها و حاشیه های فراوان، همچنان به کار خود ادامه می دهد و به نظر می رسد ورود مسئولان شهرستان و استان نیز، نتوانسته مشکل را برطرف کند.

بارها مدیرکل دامپزشکی و روسای مختلف دامپزشکی اردستان وضعیت کشتارگاه دام اردستان را نامطلوب دانستند و نسبت به موضوع بهداشتی آن تأکید کردند که تهدید علیه بهداشت عمومی است.

با این حال و پس از سال ها گلایه و بررسی، وضعیت کشتارگاه دام اردستان و زواره هنوز تغییری نکرده و همچنان نواقصی اساسی همچون نداشتن در ورودی، دیوارکشی کوتاه که باعث رفت و آمد احشام وحشی و جابجایی آلودگی می شود، نبود سرویس بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشتارگاه دام اردستان سلامت شهروندان را تهدید می کند

مشکلات کشتارگاه دام اردستان سلامت شهروندان را تهدید می کند