مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:252021-12-26فرهنگي

واکنش کانون کارگردانان به دو موضوع داغ این روزهای سینما


توقیف فیلم قاتل و وحشی که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

- توقیف فیلم قاتل و وحشی که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران با انتقاد از ممیزی فیلم های مجوزدار، ممانعت از اکران چپ، راست و کنار گذاشتن قاتل و وحشی از بازبینی در جشنواره فجر ، ابراز امیدواری کرد که اولین جشنواره فجر دولت جدید فرصتی برای توقیف فیلم های سینمایی نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال حاشیه هایی که برای برخی فیلم های سینمایی ازجمله چپ راست که در آستانه اکران با سانسور جدید مواجه شد و حذف فیلم حمید نعمت الله از جشنواره فجر شورای کانون کارگردانان سینمای ایران بیانیه ای را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: بعد از گذشت دو سال سخت کرونایی، دلخوش بودیم به رونق نسبی اکران سینماها و بازگشت مردم به سالن های سینما که مقدمه تولید بیشتر در حوزه سینما خواهد شد ولی دو خبر ناخوشایند مبنی بر بازبینی مجدد فیلم های دارای مجوز و نیز توقیف فیلم های متقاضی حضور در جشنواره فجر، نشان داد که نظرات چند عضو شوراهای ساخت و نمایش شخصی نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کانون کارگردانان به دو موضوع داغ این روزهای سینما

واکنش کانون کارگردانان به دو موضوع داغ این روزهای سینما