مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:252021-12-26سياسي

درخواست نماینده رودبار از دولت برای ساماندهی نیروهای شرکتی


نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست که نیروهای طرح، حجمی و شرکتی را ساماندهی کرده و شرکت های واسطه گر را حذف کند.

- نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست که نیروهای طرح، حجمی و شرکتی را ساماندهی کرده و شرکت های واسطه گر را حذف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی امروز (یکششنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به بررسی لایحه بودجه 1401 بیان کرد: از دولت می خواهم نیروهای طرح، حجمی و شرکتی را سازماندهی و شرکت های واسطه گر را حذف کند تا کسانی که در بخش های مختلف فعالیت می کنند بتوانند از مزایای معنوی و مادی آن بهره مند شوند.

نماینده مردم رودبار در تذکری خطاب به وزیر کشور افزود: 6 ماه از رانش کوه در روستای خرشک رودبار می گذرد و همچنان مردم آن بلاتکلیف هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو خواستار تعیین تکلیف پروژه خط انتقال تصفیه خانه سد منطقه رودبار شد که به 5 شهر و 28 روستا آبرسانی شد.

گودرزوند در ادامه در تذکری خطاب به وزیر نفت بیان کرد: 22 کیلومتر خطوط لوله انتقال گاز که حریم 250 کیلومتری منطقه را گرفته مشکلاتی برای مردم، عمران و آبادانی شهرستان ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده رودبار از دولت برای ساماندهی نیروهای شرکتی

درخواست نماینده رودبار از دولت برای ساماندهی نیروهای شرکتی