مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:202021-12-26اقتصادي

ستاره باران شب های تار بیکاری نهبندان با طرح های سحاب و آسمان


طرح های اشتغال زای سحاب و آسمان بنیاد برکت در نهبندان که دستگاه معین محرومیت زدایی این شهرستان آن را به اجرا در آورده سبب شده تا نرخ بیکاری کاهش و شاهد مهاجرت معکوس در این منطقه باشیم.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی ؛ اجرای طرح توسعه نهبندان که رهاورد سفر مقام عظمای ولایت به این شهرستان در هفتم شهریور سال 1378بود کورسوی امید را برای پیمودن پله های ترقی و توسعه در جنوبی ترین و کم توسعه یافته ترین نقطه خراسان در آن زمان روشن کرد.

هر چند این طرح به طور کامل اجرایی نشد تا این شهرستان رزخیز اما محروم خراسان جنوبی طعم توسعه واقعی را بچشد امادر سال 98 که با تدبیر استاندار وقت (محمد صادق معتمدیان) چهار نهاد بنیاد برکت، بنیاد علوی، به عنوان دستگاه معین نهبندان روزنه های امید بیش از پیش برای دست یابی به توسعه بیشتر گنجینه معادن خراسان جنوبی باز شد.

هرچند قابل یادآوری ست که بنیاد برکت تا قبل از این هم در قالب طرح توسعه نهبندان خدمات بسیاری به این شهرستان در حوزه های مختلف ارائه داده است.

اما اجرای طرح هایی چون آسمان و سحاب که در 16 رسته از جمله صنایع دستی، خدمات گردشگری، ورزشی، پرورش شتر مرغ، ماکیان، تولیدی پوشاک و.

  که متقاضیان نهبندانی می توانند در قالب این طرح ها مشغول به کار شوند ستاره بارانی برای ایجاد اشتغال زایی در شب های تاریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره باران شب های تار بیکاری نهبندان با طرح های سحاب و آسمان

ستاره باران شب های تار بیکاری نهبندان با طرح های سحاب و آسمان