مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 09:552021-12-26حوادث

دستگیری 9 گروه متخلف زیست محیطی در لرستان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از برخورد قاطع با متخلفین زیست محیطی در این استان در هفته جاری خبر داد.

- قاسم دلفانی اظهار کرد: با توجه به شروع فصل جفت گیری حیات وحش و گشت و کنترل شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست لرستان در مناطق تحت مدیریت و زیستگاه های حساس، یگان حفاظت محیط زیست موفق به دستگیری متخلفین زیست محیطی در سطح استان شدند.

وی افزود: از این متخلفین زیست محیطی که در قالب 9 گروه جداگانه دستگیر شده اند، 16 قبضه اسلحه شامل سه قبضه اسلحه غیرمجاز، سه قبضه اسلحه حمل غیرمجاز، 10 قبضه اسلحه جنگی برنو و تک لول ساچمه زنی، 124 عدد انواع فشنگ، چهار دستگاه دوربین چشمی، ادوات صید پرندگان وحشی، لاشه تاکسیدرمی شده کَل وحشی، مقداری گوشت کل و بز وحشی، یک تخته پوست بز وحشی، لاشه شکار شده یک رأس گراز وحشی، چهار رشته تور ماهیگیری و پرنده گیری و تعدادی پرنده سهره طلایی کشف و ضبط شد.

دلفانی عنوان کرد: پرونده این متخلفین پس از بازجویی و تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان ارجاع و ادوات کشف شده از آن ها طبق قانون ماده 14 شکار و صید به صورت امانی زیر نظر این اداره کل باقی می ماند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از همه دوستداران محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 9 گروه متخلف زیست محیطی در لرستان

دستگیری 9 گروه متخلف زیست محیطی در لرستان