مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 09:252021-12-26اجتماعي

ارتقای تاب آوری جامعه، مهمترین عامل در کاهش مخاطرات زلزله است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارتقای تاب آوری جامعه مهمترین عامل در کاهش مخاطرات زلزله است، گفت: این امر به صورت تاب آوری مردم در قالب آموزش، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارتقای تاب آوری جامعه مهمترین عامل در کاهش مخاطرات زلزله است، گفت: این امر به صورت تاب آوری مردم در قالب آموزش، تمرین و مانور و تاب آوری شهری در زمینه ی ارتقای ایمنی و مقاوم سازی منازل مسکونی و مراکز تجاری باید انجام شود.

محمدباقر هنربر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله بوده که سالروز وقوع زلزله دلخراش بم است و امسال نیز با شعار مشارکت و همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی در بخش ملی و استانی برای کاهش و مدیریت ریسک بلایا نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: برای مدیریت بلایا ابتدا باید مدیریت ریسک داشته باشیم و حوادث را شناسایی و پیشگیری کنیم؛ قبل از مرحله ی بازسازی و باز توانی، مدیریت ریسک و شناسایی حوادث است که استاندار نیز به این امر تاکید بسیاری دارند تا تمام توان خود را به کار برده و تلفات جانی و مالی حوادث را کاهش دهیم.

وی با اشاره به زلزله ی 21 مرداد سال 1391 ارسباران و زلزله آبان ماه سال 98 میانه و سراب خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی، استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای تاب آوری جامعه، مهمترین عامل در کاهش مخاطرات زلزله است

ارتقای تاب آوری جامعه، مهمترین عامل در کاهش مخاطرات زلزله است