مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 08:402021-12-26سياسي

جورج صلیبا: ایران پرچمدار گفت وگوی ادیان توحیدی است


جورج صلیبا، کاردینال ارتودکس مارتافیلیوس منطقه جبل لبنان و طرابلس گفت: ایران با حمایت از مستضعفان و رفتار صمیمانه با پیروان ادیان توحیدی، الگوی مطلوبی از ظلم ستیزی و همزیستی مسالمت آمیز میان پیروان ادیان توحیدی ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،همزمان با آغاز سال نو میلادی جورج صلیبا، کاردینال ارتودکس مارتافیلیوس منطقه جبل لبنان و طرابلس، با حضور در محل رایزنی فرهنگی در بیروت، با دکتر عباس خامه یار، رایزن فرهنگی ایران در لبنان، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سید محمد رضا مرتضوی وابسته فرهنگی و دیگر اعضای رایزنی حضور داشتند، دو طرف درباره مسائل فرهنگی و گفتگوی ادیان توحیدی به بحث و گفت وگو پرداخته و بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ها با رویکرد تقویت فرهنگ گفتگو و ضرورت انسجام و با هدف خنثی سازی توطئه های دشمنان ملتهای منطقه تأکید کردند.

جورج صلیبا ضمن قدردانی از اقدامات رایزنی فرهنگی ایران در عرصه فرهنگی، مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مستعضعفین جهان را ستود و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مستضعفان در برابر سلطله گران و در رأس آنها ایالات متحده امریکا بوده است.

صلیبا افزود: ایران با حمایت از مستضعفان و رفتار صمیمانه با پیروان ادیان توحیدی، الگوی مطلوبی از ظلم ستیزی و همزیستی مسالمت آمیز میان پیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جورج صلیبا: ایران پرچمدار گفت وگوی ادیان توحیدی است

جورج صلیبا: ایران پرچمدار گفت وگوی ادیان توحیدی است