مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 08:202021-12-26سياسي

بدون داشتن برنامه های جذاب و خلاق، نمی توانیم در مسائل فرهنگی موفق عمل کنیم


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بدون داشتن برنامه های جذاب و خلاق فرهنگی نمی توانیم در مسائل فرهنگی موفق عمل کنیم .

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بدون داشتن برنامه های جذاب و خلاق فرهنگی نمی توانیم در مسائل فرهنگی موفق عمل کنیم .

حجت الاسلام آل هاشم در نود و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایام فاطمیه اظهار کرد: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شایسته است فعالان و متولیان فرهنگی بار دیگر معارف شخصیتی و زندگی این بانوی بزرگ اسلام را به عنوان الگوی معرفتی برای نظام سازی فرهنگی در جامعه اسلامی بازخوانی کنند.

وی تاکید کرد: با وجود معارف ارزشمند معرفتی و شناختی در قرآن و سلوک اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نباید با مشکلاتی در فضای مجازی و حقیقی مواجه باشیم.

وی با اشاره به اهمیت مسئله فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری، از مسئولان ارشد فرهنگی کشور خواست تا در گزینش مدیران فرهنگی جامعه نهایت دقت را داشته باشند و از گزینه هایی بهره گیرند که نسبت به مسائل فرهنگی دلسوزی بیشتری دارند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: ما در این برهه در جریان حساس تاریخی انقلاب اسلامی قرار داریم و باید کسانی امور فرهنگی را در دست گیرند که بتوانند مرکب انقلاب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون داشتن برنامه های جذاب و خلاق، نمی توانیم در مسائل فرهنگی موفق عمل کنیم

بدون داشتن برنامه های جذاب و خلاق، نمی توانیم در مسائل فرهنگی موفق عمل کنیم