مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 07:352021-12-26فرهنگي

روایتی خواندنی از معلمان «قصه های مجید»/ دوست داریم به آن دوران بازگردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فیلم قصه های مجید ساخته مرادی کرمانی را با شرایط اصفهان تطبیق داد و قصه های مجید را ساخت که همه ما در زندگی و مدرسه تجربه کردیم؛ یادم می آید پوراحمد از بازیگران دعوت کرد تا برای تست های فیلم شرکت کنند و من هم که بازیگر تئاتر بودم به تست ها رفتم و برای نقش معلم ریاضی انتخاب شدم.

وی افزود: خاطرات بسیاری از این فیلم دارم که از جمله آنها سکانسی است که قرار بود از مجید جدول ضرب بپرسم و بلد نبود.

در منزل به حفظ جدول ضرب می پرداخت و بازهم در کلاس درس نمی توانست پاسخ دهد و من هم با دانه های آن تسبیح معروف غلط هایش را می شمردم و بعد قرار بود به خاطر هر جوابی که به اشتباه پاسخ می داد او را با چوب تنبیه کنم و چوب از کنار دستش را رد کنم اما خود مجید می گفت نه چوب را کف دستم بزن.

  میاندار تصریح کرد: پس از بازی در آن نقش بچه ها از من بسیار می ترسند، اما من بسیار مهربان هستم و همه بچه ها را دوست دارم.

سریال قصه های مجید بسیار جالب بود و ماندگار شد چرا که نسبت به بقیه فیلم ها متفاوت بود و با سرگذشت همه ما خاطره بازی کرد.

یکی دیگر از افرادی که در نقش معلم در این فیلم ایفای نقش کرد، مرتضی حسینی معاون آن زمان مدرسه راهنمایی حلبیان بود که در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی خواندنی از معلمان «قصه های مجید»/ دوست داریم به آن دوران بازگردیم

روایتی خواندنی از معلمان «قصه های مجید»/ دوست داریم به آن دوران بازگردیم