مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 07:152021-12-26سياسي

خواب دوباره صاحبان قدرت و ثروت برای کارخانه قند یاسوج/خوابی که تعبیر شدنی نیست


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از خوابی که صاحبان قدرت و ثروت برای کار خانه قند یاسوج دیده اند پرده برداشت.

- امیرحسین نظافت در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با وجود تلاش و ممارست دستگاه ها و بخش های انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازپس گیری کارخانه قند یاسوج که به علت طمع ورزی در دهه ی گذشته حتی شیرینی نام آن نیز برای کارگران و صنعت استان تلخ گردیده بود و امید آن بود مفسدان از اقدامات شنیع خود متنبه شده باشند، شنیده ها حاکی از آن است چشم بد اندیشان به این ثروت عظیم استانی قطع نگردیده که بسی مایه تاسف از این جهالت است.

  نظافت افزود؛ این تنگ نظری صاحبان زر و زور و تزویر در حالی رخ می دهد که پس از ناکام ماندن در سدی خواهد بود در مقابل هرگونه سهم خواهی، معرفی عشیره ای و اعلام مدارد  اسامی افراد سود جو با اطلاعاتی از اقدامات آنان در دست دارد که در صورت مشاهده هرگونه فشار مجدد و اخلال در روند انتصاب مدیر انقلابی برای کارخانه قند، اسناد و مدارک را منتشر نموده و در اختیار سایت های استانی و کشوری قرار خواهد داد.

  بسیج دانشجویی همچنان معتقد است برای اثربخشی در استقلال ستاد اجرایی در مسیر روشن پیشرو، بایستی بخش های تصمیم گیر، دستگاه های نظارتی و نهاد های امنیتی به جد حمایت بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب دوباره صاحبان قدرت و ثروت برای کارخانه قند یاسوج/خوابی که تعبیر شدنی نیست

خواب دوباره صاحبان قدرت و ثروت برای کارخانه قند یاسوج/خوابی که تعبیر شدنی نیست