مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:552021-12-26سياسي

علت کاربردی نبودن برخی طرح ها در شهر تهران


تا زمانی که در طرح های شهر تهران حقوق ذینفعان را در نظر نگیریم، نمی توان مانع بروز حوادثی مانند بازار گل محلاتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیداحمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه سی و چهارم شورای شهر تهران با اشاره به لزوم بازنگری طرح های مرتبط با HSE توسط مدیریت شهری و بروز حوادثی مانند انفجار بازار گل و گیاه محلاتی گفت: حوادثی از این دست نشان داد که ما درد و مشکل را می شناسیم و سالهاست که آن را بررسی و برایش طرح می نویسیم اما در همین حد می ماند تا اتفاقی بیفتد و برویم با دستور دادستانی آن را پلمب کنیم.

وی با بیان اینکه علت کاربردی نبودن طرح ها نادیده گرفته شدن حقوق ذینفعان است، افزود: این حوادث نشان می دهد که در طرح هایی آماده می کنیم خیلی ذینفعان را در نظر نمی گیریم و در برخی جاها نیز نهادهای نظارتی دست همکاران ما را میبندند و نمیتوانیم که با ذینفعان به توافق برسیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نتیجه این می شود که حوادث رخ می دهند و تازه ما به فکر می افتیم که ذی نفعان را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به نادیده گرفته شدن حقوق ذینفعان در طرح های دیگر مانند نوسازی بافت فرسوده گفت: همین مشکل را در نوسازی بافت فرسوده هم داریم، در آنجا هم حقوق ذینفعان را در نظر نگرفته ایم و بیشتر به فکر خودمان بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت کاربردی نبودن برخی طرح ها در شهر تهران

علت کاربردی نبودن برخی طرح ها در شهر تهران