مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:452021-12-26سياسي

افتخارشان تعداد مشت هایی است که حواله دیگران کرده اند!


نزاع و درگیری یکی از مصادیق خشونت در جوامع بوده و پدیده ای اجتماعی است که درتمام دوره ها کم و بیش دیده می شود و همه ما در اوقات مختلف شاهد دعوا و نزاع در خیابان ها بوده ایم و در این میان افرادی هم هستند که افتخار شان تعداد نزاع ها و مشت هایی است که حواله ی دیگران کرده اند.

- نزاع های اخیر در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، بخصوص شهر یاسوج و انتشار فیلم آنها در فضالی مجازی نیز از این دست نزاع ها هستند که موجب جریحه دار کردن احساسات مردم و احساس ناامنی در بین اقشار مختلف جامعه شده و نگرانی های را به دنبال داشته است که خبرگزاری ایسنا در جهت پیشگیری و کاهش این درگیری ها و نزاع ها طی گفت و گو با استاتید دانشگاه به واکاوی جامعه شناسی و روانشناسی اینگونه نزاع ها پرداخته است.

اصغر میرفردی، یک جامعه شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه نزاع و درگیری و خشونت زمینه ها و دلایل مختلفی از جمله فرهنگی، تاریخی و محلی دارد، گفت: ما دچار یک تأخر فرهنگی هستیم یعنی اینکه ساز و کارها، آموزش ها و ابزار های مدرن را گرفته ایم اما در محتوا خود را سازگار با این موارد نمی کنیم.

ما پلیس و ضابط قانونی، دادگستری و ادارات و سازمانهای متولی داریم و می دانیم چه باید محور کار قانون و ضابطه باشد؛ فرم این قضایا را گرفته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارشان تعداد مشت هایی است که حواله دیگران کرده اند!

افتخارشان تعداد مشت هایی است که حواله دیگران کرده اند!