مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:252021-12-26ورزشي

رییس هیات شطرنج استان یزد ابقا شد


اعضاء مجمع انتخاباتی هیات شطرنج استان یزد که با شیوه نامه جدید برگزار شد، مجدداً «وحیده صوابیه» را به عنوان سکاندار این هیات ورزشی انتخاب کردند.

- ایسنا/یزد اعضاء مجمع انتخاباتی هیات شطرنج استان یزد که با شیوه نامه جدید برگزار شد، مجدداً وحیده صوابیه را به عنوان سکاندار این هیات ورزشی انتخاب کردند.

مجمع انتخاباتی هیات شطرنج استان یزد با حضور مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان، شادی پریدر نایب رییس فدراسیون شطرنج، سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش و آزاده دهقان معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

در این مجمع که پس از بازنویسی شیوه نامه مجامع استانی با دستوالعمل های جدید برگزار شد، پس از رای گیری، وحیده صوابیه تنها نامزد ریاست هیات شطرنج استان با کسب 23 از 24 رای ماخوذه برای چهار سال دیگر بعنوان رییس این هیات انتخاب شد.

در ادامه منتخب مجمع، گزینه های خود برای تصدی نایب رییس، دو عضو هیات رییسه، کارشناس خبره و خزانه دار را معرفی و پس از رای گیری، رستم بهمردی با کسب 24 رای به عنوان نایب رییس، رضا نجف زاده با کسب 19 رای و مریم خوش بین با کسب 22 رای به عنوان عضو هیات رییسه، مجید کریمی با کسب 21 رای به عنوان کارشناس خبره و پریناز روناسیان با کسب 24 رای به عنوان خزانه دار هیات شطرنج استان انتخاب شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات شطرنج استان یزد ابقا شد

رییس هیات شطرنج استان یزد ابقا شد