مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:152021-12-26دانش

امتحانات پایان ترم مقطع دکتری حضوری برگزار می شود / آغاز امتحانات از 18 دی ماه


معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه امتحانات نیمسال اول 1400-1401 از 18 دی ماه آغاز خواهد شد، گفت: امتحانات کارشناسی و ارشد غیرحضوری و امتحانات مقطع دکتری به صورت حضوری است.

- به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، علی اکبر افضلیان ضمن بیان این مطلب در خصوص نحـوه برگزاری کلاس های در نیمسال آینده گفت: براساس مصوبه هیات رییسه دانشگاه، کلاس های دروس نظری در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد از ابتدای نیمسال اول سال تحصیلی 01-1400، به صورت غیرحضوری و کلاس های دوره دکتری حضوری برگزار شد.

امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه برای انجام پایان نامه و رساله و کار در آزمایشگاه های تحقیقاتی فراهم است.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه امتحانات نیمسال اول 1400-1401 از 18 دی ماه آغاز خواهد شد، گفت: امتحانات کارشناسی و ارشد غیرحضوری و امتحانات مقطع دکتری به صورت حضوری است.

وی تصریح کرد: در چهار نیم سال گذشته، تجارب خوبی از بکارگیری روش های یادگیری الکترونیکی در آموزش دانشگاه کسب شد که لازم است در دوران پساکرونا مورد بهره برداری دانشجویان و اساتید قرار گیرد.

متناسب با ایجاد شرایط لازم برای حضور دانشجویان در دانشگاه، کلاس های درس در نیمسال دوم تحصیلی 01-1400 به صورت حضوری و یا ترکیبی اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایان ترم مقطع دکتری حضوری برگزار می شود / آغاز امتحانات از 18 دی ماه

امتحانات پایان ترم مقطع دکتری حضوری برگزار می شود / آغاز امتحانات از 18 دی ماه