مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:002021-12-26حوادث

تجهیزات سرقتی دولتی از مغازه های ضایعاتی کرمانشاه شناسایی شود


تجهیزات سرقتی دولتی از مغازه های ضایعاتی کرمانشاه شناسایی شود.

- ، شهرام کرمی با تاکید بر لزوم رصد سارقین حرفه ای سابقه دار و خطرناک، اظهار کرد: پیشگیری از وقوع سرقت های خشن باید به نحو مستمر و دائمی در دستور کار پلیس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در صورت ارتکاب سرقت خشن از ناحیه افراد موصوف برخورد قاطع و بازدارنده در دستور کار قضات دادسرا قرار گیرد، افزود: با توجه به روند رو به افزایش سرقت خصوصاً سرقت از تجهیزات خدمات رسان مانند تجهیزات شرکت های آب، برق، گاز، مخابرات، شهرداری و سرقت تجهیزات ایمنی راه ها و قطعات ریلی این دستگاه ها با همکاری ضابطین دستگاه قضایی اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند و می توان از ظرفیت بسیج هم استفاده کرد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین دستگاه های مربوطه با همکاری پلیس آگاهی به منظور شناسایی تجهیزات سرقتی دولتی خود از مغازه های ضایعاتی سطح شهر بازدید به عمل آورده تا افراد مالخر حرفه ای شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شود.

کرمی با اشاره به اینکه برخی از سرقت ها گاهاً در معابر و کوچه های تاریک رخ می دهد، اعلام کرد: در این راستا شرکت توزیع نیروی برق به منظور پیشگیری از سرقت نسبت به تأمین روشنایی معابر و اماکن عمومی شهرستان کرمانشاه اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات سرقتی دولتی از مغازه های ضایعاتی کرمانشاه شناسایی شود

تجهیزات سرقتی دولتی از مغازه های ضایعاتی کرمانشاه شناسایی شود