مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 05:552021-12-26سياسي

برخورداری مداحان به عنوان صاحبان تریبون از قدرت مطالبه گری بالا


مدیرکل تبلیغات تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مداحان به عنوان صاحبان تریبون از قدرت مطالبه گری بالایی برخوردارند و باید طی جلساتی با مدیران ارشد استان مطالبات جامعه را بیان کنند.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه شنبه در جلسه تودیع و معارفه نماینده بنیاد دعبل خزاعی در استان اردبیل، مداحی را مهم ترین و اثرگذارترین قشر در جهان تشیع برشمرد و اظهار کرد: مداحان به عنوان فرهنگ سازان جامعه، از جایگاه فرهنگی بالایی برخوردارند که آموزه های دینی را در قالب اخلاق و هنر مداحی به مردم بیان می کنند.

وی کانون مداحان اردبیل را از بی حاشیه ترین تشکل ها در بین استان ها عنوان کرد و گفت: هیئت های مذهبی و جامعه مداحی استان اردبیل از پراثرترین و بی حاشیه ترین تشکل ها در بین تشکل های دینی کشور هستند که بدون تنش و مشکل و با اتحاد و همفکری، شعائر دینی و مناسبت های ملی و مذهبی را احیا می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل هدف مهم بنیاد دعبل خزاعی را خدمت رسانی به مداحان و رفع مشکلات آنان عنوان کرد و گفت: تسهیل امور شعرای آیینی و جامعه ستایشگران استان و توجه به مسائل صیانتی و حفظ شأن و جایگاه مداحان از رسالت های اصلی فعالیت بنیاد دعبل خزاعی است که باید در ارتباط و تعامل با مرکز بر توجه بیشتر به استان اردبیل به عنوان مهد مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری مداحان به عنوان صاحبان تریبون از قدرت مطالبه گری بالا

برخورداری مداحان به عنوان صاحبان تریبون از قدرت مطالبه گری بالا