مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 05:452021-12-26سياسي

ناامنی و ناهنجاری ها، اهالی منطقه 7 شیراز را به ستوه آورده است


معضلات منطقه 7 شهرداری شیراز از نگاه شورای اسلامی شهر/ ناامنی و ناهنجاری اهالی منطقه 7 را به ستوه آورده است/ عامل الحاق روستا به شهرها مدیریت غلط گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، توجه به مطالبات، ارائه راهکار، بررسی و دیدار چهره به چهره با مردم مناطق محروم و کم برخوردار ازجمله مواردی که باید موردتوجه مسئولان، مدیران دستگاه های اجرایی و امنیتی قرار گیرد.

در این راستا اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، به اتفاق معاونان شهرداری، دومین مرحله میز خدمت محله محور را در منطقه 7 شهرداری شیراز بلوار اتحاد آغاز و مشکلاتی که بر براثر بی توجهی گریبان این منطقه را گرفته از نزدیک مشاهده و با حضور جمعی از مردم مطالبه گر به سؤالات و خواسته های آنان در حسینیه ولیعصر (عج) پاسخ دادند.

در حاشیه این دیدار خبرنگار فارس با چند تن از اهالی منطقه در مورد مشکلات آنان به گفت وگو نشسته است.

یکی از اهالی کمبود فضای آموزشی و سگ های ولگرد که جان بسیاری را به ویژه سالخوردگان و کودکان به خطر انداخته است را بیان کرد.

بانویی دیگر نیز گفت: نبود امنیت، حضور معتادان متجاهر که به گونه دسته جمعی گرد هم آمده اند و در کنار منازل نیمه ساخته اقدام به مصرف مواد مخدر می کنند، صحنه زشت و نازیبایی برای اهالی به ویژه جوانان به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامنی و ناهنجاری ها، اهالی منطقه 7 شیراز را به ستوه آورده است

ناامنی و ناهنجاری ها، اهالی منطقه 7 شیراز را به ستوه آورده است