مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 05:202021-12-26حوادث

تجهیزات سرقتی دولتی در ضایعات فروشی ها شناسایی شود


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خواستار همکاری دستگاه های اجرایی و نیروی انتظامی برای شناسایی تجهیزات سرقتی دولتی در مغازه های ضایعاتی سطح شهر شد.

- شهرام کرمی با تاکید بر لزوم رصد سارقین حرفه ای سابقه دار و خطرناک، اظهار کرد: پیشگیری از وقوع سرقت های خشن باید به نحو مستمر و دائمی در دستور کار پلیس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه درصورت ارتکاب سرقت خشن باید برخورد قاطع و بازدارنده در دستور کار قضات دادسرا قرار گیرد، افزود: با توجه به روند رو به افزایش سرقت خصوصاً سرقت تجهیزات دستگاه های خدمات رسان مانند شرکت های آب، برق، گاز، مخابرات، شهرداری و سرقت تجهیزات ایمنی راه ها و قطعات ریلی، این دستگاه ها باید با همکاری ضابطین دستگاه قضایی اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند که در این راستا می توان از ظرفیت بسیج هم استفاده کرد.

دادستان کرمانشاه اظهار کرد: همچنین دستگاه های مربوطه با همکاری پلیس آگاهی به منظور شناسایی تجهیزات سرقتی دولتی خود از مغازه های ضایعاتی سطح شهر بازدید به عمل آورده تا افراد مالخر حرفه ای شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از سرقت ها گاها در معابر و کوچه های تاریک رخ می دهد، عنوان کرد: در این راستا شرکت توزیع نیروی برق باید به منظور پیشگیری از سرقت نسبت به تأمین رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات سرقتی دولتی در ضایعات فروشی ها شناسایی شود

تجهیزات سرقتی دولتی در ضایعات فروشی ها شناسایی شود