مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 04:402021-12-26سياسي

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرح «شهر دوستدار کودک» در تبریز


به هر شکل ممکن بخش خصوصی را در اجرای موضوع شهر دوستدار کودک تبریز دخیل کرده و از طریق مراکزی که در دست بخش خصوصی است و از علاقمندی و مشارکت آن ها در این حوزه کمک خواهیم گرفت.

- استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرح شهر دوستدار کودک در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: به هر شکل ممکن بخش خصوصی را در اجرای موضوع شهر دوستدار کودک تبریز دخیل کرده و از طریق مراکزی که در دست بخش خصوصی است و از علاقمندی و مشارکت آن ها در این حوزه کمک خواهیم گرفت.

عباس رنجبر در اولین جلسه شورای اجرایی شهر دوستدار کودک، اظهار کرد: مفهوم شهر دوستدار کودک ایمنی محیط آن برای تمامی گروه های سنی و اجتماعی است و شهرهای برخوردار از این شاخصه محل مناسبی برای زندگی خانواده ها و افراد تلقی می شود.

وی افزود: شهر دوستدار کودک یکی از شاخص های ارتقای سطح کیفی شهرها در سطح جهان است که از طرف یونیسف در تمام کشورها پیگیری می شود.

وی افزود: بر همین اساس در کشور ما نیز هم شهرهای مختلف در این راستا قدم برداشته اند و هم شورای عالی معماری و شهرسازی ایران مصوباتی در این حوزه داشته و ضوابطی تعریف کرده است.

وی تصریح کرد: در چهار سال آینده با پیش بینی بودجه مناسب، موضوع شهر دوستدار کودک را هم در حوزه کالبدی و هم حوزه فرهنگی آن را پیش می بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرح «شهر دوستدار کودک» در تبریز

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرح «شهر دوستدار کودک» در تبریز