مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 04:352021-12-26فرهنگي

روایتی خواندنی از معلمان سریال «قصه های مجید»/دوست داریم به آن دوران بازگردیم


فیلم قصه های مجید ساخته کیومرث پوراحمد از سال 1369 به اکران در آمد و خاطرات بسیاری را برای دانش آموزان و اولیای آن ها را رقم زد و حالا دو نفر از معلمینی که در آن فیلم بازی می کردند حالا پس از 30 سال به بیان خاطرات خود پرداخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فیلم قصه های مجید ساخته مرادی کرمانی را با شرایط اصفهان تطبیق داد و قصه های مجید را ساخت که همه ما در زندگی و مدرسه تجربه کردیم؛ یادم می آید پوراحمد از بازیگران دعوت کرد تا برای تست های فیلم شرکت کنند و من هم که بازیگر تئاتر بودم به تست ها رفتم و برای نقش معلم ریاضی انتخاب شدم.

وی افزود: خاطرات بسیاری از این فیلم دارم که از جمله آنها سکانسی است که قرار بود از مجید جدول ضرب بپرسم و بلد نبود.

در منزل به حفظ جدول ضرب می پرداخت و بازهم در کلاس درس نمی توانست پاسخ دهد و من هم با دانه های آن تسبیح معروف غلط هایش را می شمردم و بعد قرار بود به خاطر هر جوابی که به اشتباه پاسخ می داد او را با چوب تنبیه کنم و چوب از کنار دستش را رد کنم اما خود مجید می گفت نه چوب را کف دستم بزن.

  میاندار تصریح کرد: پس از بازی در آن نقش بچه ها از من بسیار می ترسند، اما من بسیار مهربان هستم و همه بچه ها را دوست دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی خواندنی از معلمان سریال «قصه های مجید»/دوست داریم به آن دوران بازگردیم

روایتی خواندنی از معلمان سریال «قصه های مجید»/دوست داریم به آن دوران بازگردیم