مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 04:352021-12-26سياسي

شروط تعویق «سن بازنشستگی»/ از بازنشستگی «پلکانی» تا شناور کردن آن


در این مدت نیز سازمان ها از راهکار ظرفیت سازی و جانشین پروری استفاده می کنند و فرد جوانی را در یک نگاه انتقال تجارب و پیوند میان نسلی در کنار فرد در معرض بازنشستگی قرار می دهند تا انباشت تجارب کاری انتقال یابد.

- شروط تعویق سن بازنشستگی / از بازنشستگی پلکانی تا شناور کردن آن در این مدت نیز سازمان ها از راهکار ظرفیت سازی و جانشین پروری استفاده می کنند و فرد جوانی را در یک نگاه انتقال تجارب و پیوند میان نسلی در کنار فرد در معرض بازنشستگی قرار می دهند تا انباشت تجارب کاری انتقال یابد.

رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور با اشاره به تعویق سن بازنشستگی مطرح شده در لایحه بودجه سال 1401 می گوید: اگر این موضوع به صورت انتخابی باشد؛ به طوریکه هم تمایل فرد به ادامه کار و هم نیاز سازمان باتوجه به توانمندی های فرد در نظر گرفته شود، بهره وری بهتری ایجاد می کند، اما شاید یک قانون کلی، شمولیت مطلوبی ایجاد نکند.

حسام الدین علامه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه کشورهای مواجه یافته با پدیده سالمندی در جهان، هم درمورد شروع سن بازنشستگی و هم درخصوص سن قراردادی شروع سالمندی در یک جامعه، به مسائل مختلفی از جمله میزان امید زندگی در بدو تولد، میزان بقا در دوره سالمندی، میزان امید زندگی به هنگام ورود به دوره بازنشستگی و سالمندی توجه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط تعویق «سن بازنشستگی»/ از بازنشستگی «پلکانی» تا شناور کردن آن

شروط تعویق «سن بازنشستگی»/ از بازنشستگی «پلکانی» تا شناور کردن آن