مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 04:352021-12-26سياسي

حماسه 9 دی روز تجدید میثاق مردم مومن و انقلابی با رهبری بود


امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: حماسه تاریخی 9 دی 88 روز تجدید میثاق مردم مومن و انقلابی و با بصیرت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: حماسه تاریخی 9 دی 88 روز تجدید میثاق مردم مومن و انقلابی و با بصیرت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان در گفت و گو با ایسنا- افزود: نهم دی ماه روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت بوده و الحمدالله مردم شیعه وسنی و فارس و بلوچ و سایر اقوام و قومیت های ایرانی به وجود با برکت مقام عظمای ولایت افتخار می کنند و برای حمایت از ایشان همواره در صحنه های مختلف مقتدرانه به صحنه می آیند.

وی اظهار کرد: مردم خوب و نجیب ایران اسلامی با هوشیاری و آگاهی و دشمن شناسی از سالهای نخستین انقلاب اسلامی تاکنون نشان داده اند که از آرمانهای والای شهیدان و اسلام و انقلاب و رهبری صیانت می کنند.

امام جمعه خاش ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در سال 88 تلاش کردند که بین مردم و رهبری فاصله بیندازند، اما با بصیرت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و ملت مومن و انقلابی نقشه های شوم آنان خنثی شد.

حجت الاسلام دهقان اظهار داشت: همه اقشار مردم ایران اسلامی برای حفظ و سربلندی این نظام اسلامی وحدت دارند و با اخوت و برادری و همبستگی و انسجام ملی برای تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی روز تجدید میثاق مردم مومن و انقلابی با رهبری بود

حماسه 9 دی روز تجدید میثاق مردم مومن و انقلابی با رهبری بود