مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 20:352021-12-25سياسي

سلامتی روح و جسم از منظر حضرت عیسی مسیح (ع)


25 دسامبر برابر است با میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)، پیامبری که پیش از آخرین پیامبر یعنی حضرت محمد (ص) به پیامبری مبعوث شد و او را روح الله نامیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس 25 دسامبر برابر است با میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)، پیامبری که پیش از آخرین پیامبر یعنی حضرت محمد (ص) به پیامبری مبعوث شد و او را روح الله نامیدند.

انبیای الهی آمده اند تا راه رسیدن به موفقیت را برای ما هموار کنند حجت الاسلام طاهر قلی زاده محمدی کارشناس مذهبی و مباحث ارتباطات اجتماعی و خانواده در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه انبیای الهی آمده اند تا راه رسیدن به موفقیت را برای ما هموار کنند، گفت: تحقیقات بسیاری درباره ارتباط روح و فکر با جسم انسان و آن چه انجام می دهد صورت گرفته است و می توان این را از امور مسلم دانست که بین سلامت روح و فکر انسان با سلامت جسم او و همچنین افعال و رفتار انسان ارتباط دقیقی برقرار است لذا اگر هر یک از آنها آن گونه که باید باشند مدیریت نشوند بر دیگری نیز تأثیر سوء گذاشته و انسان را با چالش های جدّی مواجه می کند.

حضرت عیسی از جمله انبیایی است که با خصوصیاتی ممتاز از دیگران متمایز بود وی ادامه داد: از سوی دیگر معتقدیم انبیاء الهی به عنوان سفیران الهی آمده بودند تا راه را برای رسیدن به موفقیت ها هموار ساخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی روح و جسم از منظر حضرت عیسی مسیح (ع)

سلامتی روح و جسم از منظر حضرت عیسی مسیح (ع)